Copyright

Tränar engelska :)

Skrivet den 2010-01-20 klockan 20:08:06!
Just nu sitter jag och lyssnar på U2 och tränar på engelskaläxan ^^

Min dag har varit väldigt kort! Vi hade en vikarie idag också. Den här gången en tjej ;) Första lektionen hade vi NO, sedan slöjd (halva gruppen), sedan typ... Matte eller nåt sånt och sedan så hade vi engelska och läsning på sista lektionen ;) Jag går i träslöjd (USCH) och vi håller på att göra skålar! Det är jätte tråkigt! man får jätte ont i händerna och man får blåsor ;S Jag håller på att sandpappra nu, ska försöka hinna klart på 2 lektioner till ^^ Hoppas det går bra!
Engelska provet vi hade idag var typ... Ganska konstigt enkelt ;/ Tror B:arnas lärare gjorde den... Typ om Do, Did, Does, Didn't, Don't och Doesn't ;S Enkelt, tror det gick bra :D Nu ska jag fortsätta med engelskan, bättre uppdatering senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0