Copyright

Save The Sheriff!

Skrivet den 2010-01-24 klockan 17:07:54!
Nu är Melli här! Vi har kollat på New Moon, gjort smoothie med äpple, päron, blåbär, yoghurt och socker... Det blev gott, vi hällde i typ hundra kilo vaniljsocker också xD Melinda har spelat Save The Sheriff i typ 100år. Nu sitter hon och lyssnar på Tingaling och disco låtar o.O

Min syrra har städat i hennes rum så hon har hittat en massa affisher ;) Jag fick några; Tokio Hotel, Heroes, Rihanna, en med en massa hästraser och någon okänd o.O Jag ska ge Tokio Hotel affishen till typ Saha, Om hon vill ha den x)

Jag har satt upp 2 nya affisher och en ritning där det står ''TEAM EDWARD'' och en massa saker han har sagt i böckerna, i de engelska t.ex. ''Do I dazzle you?'' och ''Why do you believe a lie, but not the truth?'' De är några av mina favoriter i böckerna ;) Just nu håller jag på att läsa New Moon på engelska ♥ Skit bra, eftersom de flest har läst New Moon får jag väll säga att jag rekomenderar den till de som inte har läst New Moon på engelska! Man får en helt annan syn på saker när man läser på engelska ;)

Nu har jag skrivit ett långt inlägg igen... *pust* Melinda ska åka halv :( Baaii!!

Kommentarer
Postat av: carro

saha hatar ju tokio hotel.

2010-01-24 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0