Copyright

Liiite bloggtorka som ni märker ;)

Skrivet den 2010-01-21 klockan 23:08:09!
Varning frö lååångt inlägg ;)

Hej^^ Idag vaknade jag av att hela huvudet dunkade ;( Usch, Hatar huvudvärk! Stannade hemma första lektionen för att värktabletten skulle verka, det gjorde den inte från början. Tog säkert 1 timme innan det försvann :/ Jag kom fram till skolan typ 5-6 min före spanskan. Vi såg på TV. Typ Anaconda på spanska ;S Konstigt... o.O

Jag ska få klippa mig *HERREGUD DE DRÄNKTE ETT BARN I EN BALJA MED MJÖLK PÅ TV NYSS!!! IDIOTER!! JÄVL* IDIOTER! BARA FÖR ATT FÖRÄLDRARNA VILLE HA EN KILLE MÅSTE JU INTE TJEJEN DÖDAS? KAN KNAPPT FÖRESTÄLLA MIG HUR DET KÄNNS ATT BLI DRÄNKT I MJÖLK!* imorgon eller på lördag typ ^^ *Ojj, typ damp nyss?*

Imorgon ska jag kanske på en fest, Om mamma hittar en tid på Headline, clip eller Hår Klippoteket på Ålidhem så stannar jag hemma. Tror jag helre klipper mig än går på en fest o.O *Konstig jag är*
På lördag ska jag på ett kalas på holmsundsbadet, Mirja vill att jag ska ta klädsim för det blir roligare xD Kanske det ;) Ska bli roligt att åka TOALETTEN!! ^^ Älskar att bada på holmsundsbadet *.*

HÖHÖHÖ LITE ROLIGT FAKTA:
OM DU BADAR 1 TIMME I EN ALLMÄN POL FÅR DU I DIG EN HALV LITER URIN

Haha, Det är sant ^^ Usch, borde inte tänka på det såhär när det är snart dags att bada på homsundsbadet... Alltid sen förra gången vi var på semster har jag haft en röst i huvudet som säger:

På en timme i en allmän pool får du i dig en halv liter urin, På en timme i en allmän pool får du i dig en halv liter urin, På en timme i en allmän pool får du i dig en halv liter urin....

Blä ;/ Vill inte skrämma er 8D Nu ska jag träna på engelskan en sista gång och sedan gå och sööva ^^
Var tvungen att skriva av mig lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0