Copyright

JAG SKA KLIPPA MIG PÅ ONSDAG! ♥

Skrivet den 2010-01-23 klockan 13:59:51!
 
[Suddig, jag vet ;) Men var tvungen att förstora den, den var så liten!]

LÄNGTAR SÅ IN I H! Äntligen får jag en bestämd tid jag ska klippa mig på Fast har ett problem, Hur ska jag få frisören fatta hur jag vill klippa mig? Hur får man en frisör klippa allt så som man vill? Måste nog gå dit med en kompis xD Typ Saha, Hon vet sånt där ♥ GAAH!! LÄNGTAR!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Ojj, drogar typ hjärtan ;)
ÅHNEJ!, GLÖMDE JAG ''DAGENS DROG'' IGÅR?

Kommentarer
Postat av: Saha

Du drogar den där bilden... och vet du vad? du har likadant hår som tjejen på bilden, bara mindre fluffigt och mindre platt?

2010-01-23 @ 14:01:37
URL: http://howiehamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0