Copyright

BILDBOMB!

Skrivet den 2010-01-23 klockan 11:17:38!
Haaii!

Igår var jag hemma hos Nelly! Jag och nästan alla tjejer i klassen hade en överraskningsfest för våran kompis Hanna! Det var jätte kul! Låt bilderna tala för sig själv ;)



Höhö, Jag i Nellys spegel o.O



[Från vänster; Saha, Mirja (nere, i mitten), Melinda och Jag!]



Hanna när hon kom in genom garagedörren!



Anastasia och Sara x)



Maja ;) Före det här kortet sa hon ''Ta korrt så att du kan visa alla hur galen jag egentligen är!'' Haha, Maja är dden snällaste personen jag någonsin träffat! Jag har aldrig sett henne arg, irriterad eller ledsen. Bara glad! ;D



Haha, Melli, Sahur och Carro. (SAHA SÄG TILL OM DU VILL ATT JAG TAR BORT KORTET, ISF FÖRSTÅR JAG DIG!)



HAHAHA, ''HANNAS SWEET 13!'' står det xD Vi lurade i henne att vi snackade om ett program som hette det när hon höll på att komma på oss xD



Clara ^^

Det var allt för nu, pappa vill veta tiderna på soptippen, Baaii :)


Ps. Ni kan hitta mer bilder på Sahas blogg, Bla. FYLLE BILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0