Copyright

Videoblöggar från skolan~

Skrivet den 2010-02-04 klockan 22:10:07!
De här videorna filmade vi in i skolan idag efter gympan x) Jag ser jätte konstig ut och det tog över 2min för mig att fläta håret o.O [Jag sitter bredvid Viktor på vänster sida!] Haha, låt videorna visa er vägen ;]

Första videon:



Andra videon:



HAHAH, Det var jätte kul att filma in XD I sjuan när jag får min Mac Book från skolan kommer ni få lite fler videobloggar :] Vill ha nån cool effekt ist för vanlig kamera ;) Varför ha vanligt effekt och se tråkig ut när man kan sitta på moln eller simma med fiskar på en videoblögg?? ;)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Tja! Såg på en blogg (kommer inte ihåg vilken XD) att du erbjöd dig att göra en design åt dem så länge du fick ha med en länk till dig, då kommer jag med min fråga: Kan du göra åt metrobloggen också eller bara blogg.se? ;P

KRAM

2010-02-05 @ 07:49:43
URL: http://metrobloggen.se/lillflickan
Postat av: Fishface

lol, vad är "I'mj all that you've been looking for" ?

Om du undrar vem det e är det Idas kompis xD

2010-02-05 @ 16:19:06
URL: http://xxrainbowroadxx.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0