Copyright

Snabb förklaring av dagen

Skrivet den 2010-02-03 klockan 23:01:17!
  • Jag vaknade knappt på morgonen
  • Mamma körde mig till skolan
  • Kom i tid till skolan (!)
  • Klarade NO-lektionen hyffsatbra
  • Blev klar med min skål på slöjden. Glömde den dock i skolan
  • Isaac ska börja i vår klass
  • B går fortfarande på kryckor
  • Hade finska och fick läsa historia. Och lite andra tråkiga saker
  • Folk hörde mig prata finska D:
  • Alla väntade på Hanna efter finskan
  • Jag åkte hem och hade tur för bussen kom precis så jag slapp frysa ihjäl
  • En snäll gammal gumma kvinna erbjöd mig en plats bredvid henne
  • Det tog 1minut och 25sek för en gammal gubbe man att ta sig ut ur bussen
  • Den gamla gumman steg av
  • Jag sattt kvar tills jag kom fram till min hållplats
  • Gick av bussen
  • Gick hem
  • Gick på toaletten
  • Läste lite
  • Datoor~
  • Åkte och lämnade Ida på musikskolan
  • åkte till myrorna med mamma och köpte en ny hund staty till min samling (Ja, jag samlar på porslin/plast/glas-hundar^^ Alla sitter i mitt sovrums fönster)
  • Åkte till willys
  • Åkte till Plantagen (stavning?) och köpte frön vi kan skicka till mormor i finland^^
  • Hämtade ida
  • Åkte hem
  • Drygade

Ojj, det blev inte så snabbt som det var tänkt^^ Natti Natti iaf ♥


Kommentarer
Postat av: Ira

HEY..! YOU CAN'T DRIVE 'CAUSE YOU'RE ONLY ALMOST 13 and you don't own a car, so it's impossible for you to drive me to my music classes.. .It was mom and not you :D

2010-02-06 @ 11:53:31
URL: http://lucratif.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0