Copyright

Ny design^^

Skrivet den 2010-02-21 klockan 01:03:59!

Nu har jag gjort en ny design... IGEN! Den här gången en animerad! Vad tycker ni? ;] Jag brukade animera mina designer när jag var medlem på stallet.se, varför jag inte har kommit på att man kan ha så på bloggar också vet jag inte xD Liksom, jag har inte sätt någon annan bloggare som har animerat ju? ^^ Hur som helst, har några beställningar '-'

  • En header till Mille
  • Byta bilderna på Viktors header
  • En header till Sara
  • En header till Amanda
  • och en header till en tjej ;]

Ganska mycket att göra^^ Ska också hjälpa min pappa med en sak. Ska typ sitta vid datan imorn xD Kanske sticka och kolla på skor med mami ;]
P u s s  o c h  g o d n a t t !


Kommentarer
Postat av: Petra

Fin=)

2010-02-21 @ 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0