Copyright

Hjälper Viktor med Matten!

Skrivet den 2010-02-10 klockan 20:55:37!
Just nu chattar jag med Viktor och lyssnar på Owl City^^ V håller på med matteöäxan som är jävli*t dryg ;] Hjälper honom lite ;D Känner mig snäll när jag hjälper folk. Idag hjälpte jag en gammal kvinna med att 1. Komma av bussen 2. komma över vägen 3. säga när bussen till robertsfors kommer & 4. Ta upp hennes mössa som hon tappade^^

Jag kommer ihåg när jag och Cecilia hjälpte en gammal kvinnna att slänga sopor och komma över vägen^^ Vi hade kommit överräns om att inte ta emot pengar om kvinnan erbjöd det. Men vi liksom kunde inte säga något... Jag trodde hon skulle säga det men hon typ var tyst. Jag typ tänkte: ''Cicci! Helvette också... SÄG DET!" Fan vad dåligt vi mådde efteråt x] Kom ihåg: TA ALDRIG EMOT PENGAR AV TANTER! Vem vet, de kanske är falska?? *bakgrund musik: Damdamdamdaaaaa!!!! som i vintergatan! ;]* Om den nu går så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0