Copyright

HEJKHEJKHEJK

Skrivet den 2010-02-04 klockan 18:54:28!

HEJ ERA SMÅ SAKER! HÄR ÄR VIKTOR OCH GÄSTBLOGGAR!!!!!!!111111111111111111111111

Linda host Lindur host Lia tvingar en att kalla henne Lia... konstigt smeknamn med tanke på att hon kom på det själv (AA)

 

Nu undrar ni små saker säkert vem jag är, och jag ska berätta för er små saker. Jag heter viktor, vann en skum tävling för ett år sen och jag drogar kakor... bara så ni vet liksom

2000 THOUSAND LIIGHT YEAAAARS AWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY

OJ NU BYTTE DEN SAKEN LÅT.

WHOOO'D HAAVE KNOOOOOOOOOOOOOOWN

Okej. Jag är hyper, men jag kan inte rå för det? Mamma borde inte ge mig så mycket socker.

 

"Jag får inte gå över gatan själv för mamma"

Uhh,, fett nostalgi just nu. Jag vill ha glassbåtar. VAARFÖÖÖÖÖÖÖR VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR ÄR DET INTE VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

 

Jag vill ha converse, ska köpa några fina gröööna, lika gröna som Avatarernas hud nivet? Eller jag är lite färgblind, var det Gredelin tro?

Oh, borde sluta flumma runt så mycket. Skärpning Viktor!.......

 

 

VEGEDE? HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA.

OWK. NU SKA JAG GÅ :3, NI ÄR ALLA FULA SMÅ BARN! PUSSPUSS PÅ ER SMÅÄTANDE MONSTER, JAG BOR UNDER ER SÄNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0