Copyright

Glad alla hjärtans dag!! ♥

Skrivet den 2010-02-14 klockan 12:30:38!

Bilden är från google.se. För dryg för att orka ta en egen...

Glad alla hjärtans dag! ♥ Hoppas alla mår bra och får en mysig dag ;] Vem ska ni fira alla hjärtans dag med? Jag ska i alla fall gå på en liten promenad till ålidhemscentrum och köpa hårspray för pappa ''glömde'' det i morse... Bravo. Idag ska jag fixa naglarna. Orkade inte igår. Jag ska ta svarta med ett rött hjärta på fuck you-fingret långfingret och sedan typ... Bara svart.
Min lillasyster håller på att träna - Hon ramlade precis. Hon sprang 20 varv runt köket... Gosh det måste vara jobbigt! ;] Hon gjorde 100 sit-ups O.O
Jag tror att jag kan ha matförgiftning. Jag åt en kyckling igår som hade bäst före datumet samma dag. Vaknade av att jag hade ont i magen ;{ Hoppas allt är bra med er ;}

Kommentarer
Postat av: andreas

Hej ! Jag är en tioårig bloggare, som precis börjat blogga. Kolla gärna in min blogg ! www.grymmabloggen.blogg.se

2010-02-14 @ 12:40:18
URL: http://grymmabloggen.blogg.se/
Postat av: carro

Oo, kanske gravid? (twilighthumor 8D)xD

2010-02-14 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0